Sara Bjersgård

måndag v48..

Publicerad 2009-11-23 17:30:44 i Allmänt,

Ledig hela den här veckan.....med kravet att skriva en hemtenta tills på torsdag. Har hunnit ungefär 2/3 idag och är väldigt nöjd och det känns skönt att få mycket gjort såhär i början av veckan. Är jag lika effektiv imorn så kan jag nog lämna in den sen....men det återstår att se.
Ska snart iväg för lite volleyboll med mina vänner och sen blir de en härlig tv-kväll med älsklingen. Jag känner att jag njuter mer av myskvällar i soffan nu under vinterhalvåret då man kan tända massa ljus och det finns massa bra program varje kväll nu nästan....me like!
Vad har ni hittat på idag?
                                                                                                                   //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela