Sara Bjersgård

måndag

Publicerad 2009-11-30 16:20:52 i Allmänt,

När jag gick upp i morse var jag tvungen att kolla på klockan några extra gånger då de kändes som jag var uppe allt för tidigt...inte för att jag var trött (vilket jag iof var) utan för att de var så mörkt ute.....men icke klockan  var ändå 8.30 och dax att ta tag i denna måndag. Tog mig en fm promenix i regnet och sen iväg till skolan för en ny kursstart. Vi ska nu börja skriva på en uppsats (B-uppsats) inom ämnet specialpedagogik och jag har bestämt mig för att hitta nåt inom autism. Alltid efter en kursstart är man trött i huvudet och fullmatad med ny information om hur kommande veckor kommer bli. Jag har valt att skriva själv, då jag får mer utrymme för att jobba och planera min tid.....dock kommer de bli ensamma 5v!
Har börjar bli lite stressad över hur min vecka ser ut framöver....massa inbokat och saker avlöser varandra...men när jag väl på fredag sitter på bussen upp till sthlm kan jag pusta ut....jag längtar redan! Dock får jag skylla mig själv då jag bokat in 2 jobbpass denna veckan samtidigt som de är skola direkt efter....men vill ju jobba när man får chansen, måste jobba för att klara sig.....
Dock har jag roliga saker inplanerat oxå i alla dessa måsten...som volleyboll, träffa vänner (onsdagsfika?) och myskvällar med älsklingen=)
Nu ska jag ta mig nåt att äta för att ladda inför kvällens volleyboll, kommer nog bli tungt idag då jag känner mig helt seg i bollen. Imorn blir de jobb för hela slanten och sen en massa plugg.....
                                                                                                                                         //S

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-30 17:23:19

Fredag ser vi fram emot..

Postat av: eve

Publicerad 2009-12-01 22:51:02

jag har match i mån så jag kan inte fika tyvärr, men ni kan ju fika o sen komma o hejja hahahah. :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela