Sara Bjersgård

nu är de dax...

Publicerad 2009-11-19 21:59:42 i Allmänt,

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i de där med bloggandet igen och skriva här ofta ofta.....de är ju de bloggandet är till för. För mig att skriva av mig om mitt liv och allt kul som händer och för er att ha nåt att läsa. Själv läser jag mest bloggar som jag vet skriver ofta och som jag vet alltid har skrivit nåt nytt när jag går in.....
Dock ska jag försöka att inte bli för bunden till bloggen heller då man blir lite galen tillslut..tss...tar kort på allt man gör, vad man äter och hur man ser ut....allt ska dokumenteras=)
Dock gillar jag att ta egna bilder än att sno en bild från google!
Hoppas nu bara att jag får massa intressant att skriva om och att ni tycker så med....
X0X0
                                                                                                                     //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela