Sara Bjersgård

present tips!

Publicerad 2009-11-07 17:07:01 i Allmänt,

Hade beställt 2 muggar från Extrafilm som jag hade hoppats skulle komma innan torsdagen som vi kunde ha på morgonen till frukosten. Jag har själv "designat" dom och blev väldigt nöjd. Dom kom på torsdagen så fick bli en överraskningen sen efter vi kom hem från relaxen.

Den första är med fyra bilder...på andra sidan står de "du är kärlek för mig"


Denna är de en bild med rund bild och sen på andra sidan står de " Jag älskar dig" samt bredvid de 2 hjänan står de C&S



                                                                                                                               //S

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-11-08 13:15:17

Blev ju kanon snyggt;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela