Sara Bjersgård

tupperware...

Publicerad 2009-11-26 14:51:41 i Allmänt,

Vi har inte lyckats rädda filerna än, men träffade på en kompis vars kille kan massa om datorer så förhoppningsvis kommer han kunna rädda alla mina bilder...hoppas hoppas hoppas!
Dock fungerar Annies dator super och jag känner hur tur de var att hon kunde låna ut den till mig....tack tack tack!
Nu har jag precis varit i skolan och lämnat in pappersformatet av hemtentan....skrev färdigt den igår, vilket var himla skönt! Är kanske inte supernöjd med den men den får duga....alltid lika svårt att veta vad man ska ha med och vad de tycker är relevant...men men.
Ikväll blir de tupperware-party hos Karin och ska blir superskoj att se....mamma hade sånna party hemma förr när vi var mindre, så vi är uppväxta med deras produkter=)
De enda jag hoppas köpa är en bra matlåda.....tsss. Tror att de kommer bli en trevlig kväll med massa skojiga saker att se.
Har även hunnit med en riktig långpromenad idag på förmiddagen, hann nästan emellan alla regnskurar=)
Vad har ni gjort denna regninga torsdag?

                                                                                                                     //S

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-11-26 16:48:11

Haft solsken :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela