Sara Bjersgård

vilken onsdag...

Publicerad 2009-11-11 15:36:41 i Allmänt,

Inte gjort ett skit idag......är ledig idag och inget inplanerat, vilket är en sköööön känsla. Vi tog en lång sovmorgon och sen lite slapp i soffan. Nu blir de lite städning och sen promenix med syster, blir en riktig lång runda idag är de bestämt!
Tisdagen fortsatte i trötthetens tecken och heldag i skolan+ möte om examensarbete under lunchen=stress! Blev ändå volleyboll på em vilket var ett bra beslut då de var hur skoj som helst=)

Ikväll börjar so you think you can dance (mitt favvoprogram) som ni inte får missa. Kommer själv sitta spikad och drömma mig bort, önska att jag kunde röra mig så....åååå!

                                                                                                                   //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela