Sara Bjersgård

attans....inte min dag!

Publicerad 2009-10-15 11:10:58 i Allmänt,

Min dag har inte börjat så bra.....gick upp vid 7 för att ha föreläsning på förmiddagen. När jag kommer dit är de ingen annan där alls och jag börjar misstänka att nåt är fel, men jag trodde de var inställt eller att jag hade fått fel sal bara. Så ringer till en klasskompis och hon är påväg....visar sig att schemat är ändrat och föreläsningen inte är förrens i em mellan 13-16, vi är dom enda två i hela klassen som missat detta.....sååååååå jobbigt! Så blev att vi kopierade en bok m.m. och sen hem igen. Planerna för em försvann, med storhandla,färga hår, läsa och springa. Frågan är vilka delar jag ska prioritera nu efter 16...springa och läsa får de nog bli=)
Igår hade jag en bra dag med grupparbete hemma hos Jenny, med scones till frukost och så. Sen var de firande av min syster som fyllde 25år igår. Grattis grattis! Efter de begav jag mig till Kaffepaus för en kort visit hos tjejerna på onsdagsfikat....en härlig onsdag tyckte jag!
Nu är de dax att laga lite mat innan jag måste tillbaka till skolan...jag hoppas verkligen föreläsningen är sååå bra, så de var värt att gå dit igen.
Hoppas eran torsdag börjat bättre än min!
                                                                                                                 //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela