Sara Bjersgård

förkylning....

Publicerad 2009-10-01 12:24:59 i Allmänt,



Känner mig krasslig.....när älsklingen kom hem i söndags var han superförkyld och de är troligtvis det jag har fått nu. Började känna i halsen i tisdags och redan då började jag proppa i mig c-vitaminer. Gjorde en megakur med brämhults apelsinjuice, med hackad vitlök och pressad citron.....om inte det dödar alla baciller!?
Morgonen är alltid värst, då man känner sig helt igenkorkad och halsen värker. Men har verkligen lagt mig tidigt nu och sovit länge.....hoppas de bli bättre tills imorgon.
Har en ledig dag idag och tanken var att läsa en av kursböckerna idag, skulle köpa den igår men just den fanns inte alls på akademibokhandeln....alla andra böcker i vår kurs fanns men såklart inte den jag ville ha.....suck! Så jag har inget att läsa, de spöregnar ute och näsan rinner....kan min torsdag bli nåt bättre??
                                                                                                                      //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela