Sara Bjersgård

skulle vilja ha en...

Publicerad 2009-10-22 20:26:01 i Allmänt,

ÅÅåå är så sugen på att skaffa en tatuering. Spanat runt lite på nätet men svårt att hitta de man vill ha. Någon som har en bra sida där man kan hitta många bra motiv??

Hittat några fina bara genom google.
Kinesiska tecknet för kärlek. Något jag velat ha länge är små fotsteg...kan representera alla i min familj och även fotavtryck folk gjort i mitt liv.
                                      

Carolina Gynning har en snygg på handleden...ett enkelt och stilfullt hjärta.



Är sugen på att ha en text..."Kärlek övervinner allt" tycker jag är ett fint ordspråk och passar mig liksom=)


Som ni ser är temat mycket kärlek......älskar kärlek så de kommer de nog bli tillslut....tsss
Har olika ställen jag skulle kunna tänka mig-handleden är de mest synliga stället, därför är jag osäker på att jag vill ha en där. Annars blir de nog nere vid foten/ankeln eller "magen/ljumsken". Där kan jag välja att visa upp den eller inte liksom. Vad tycker ni är snyggast att ha den?
                                                                                                                                 //S

Kommentarer

Postat av: big sis

Publicerad 2009-10-22 21:45:27

Jaha.. var det en tatuering...! Ja men det visste jag ju redan...! Jag vill med... ordna i höst kanske?? du kan få följa med på en tatu trip om du vill... om det nu blir av..! Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-22 23:17:31

jag tycker du ska den på handleden elr vid foten!

Om du har den på magen så vet du ju inte hur den ser ut om du får barn liksom...ska se om jag hittar den länken till dig där jag har letat tatueringar...

kanske hänger på och gör en till!!

Hehe

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-25 20:00:15

Haha, min mamma trodde först att du redan hade gjort den på foten =) Men pappa hade koll på läget att du bara var sugen =) Åh, alla va jättefina. Fotavtrycken tycker jag är du liksom, kanske kan ha dem på foten - lr hm... kanske är lustigt att ha en fot på foten liksom?! =) Gynnings är ju med otroligt fin! Sen älskar jag ju då texten, om du inte tar den är det ju nåt jag kan tänka mig! =) Haha.... Kan diskutera det imorn på volleybollen! =) Nu är det ensam mamma söker =) Pöss

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-26 08:34:29

aja baja, ingen tatuering tycker jag/mor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela