Sara Bjersgård

Helg i vänners tecken....

Publicerad 2009-09-19 11:15:31 i Allmänt,

Har haft en mycket bra början på min helg måste jag säga. Efter att ha klarat tentan i torsdags så tog jag helg och redan hunnit med en massa skoj.
Torsdagskvällen blev de träning på friskis, tyvärr hade vi en tjurig spinningledare som hade ett pass där man mest satt....vilket var tråkigt....
På fredagen hade jag bokat in en tvättid vid 06.00, så var uppe med tuppen. Efter detta åkte jag ner mot stan för ett möta upp Lina och Frida, som precis hade skrivit tenta och firade detta med en fika. Själv blev de en "andra" frukost för mig och sen en sväng på stan. Ville verkligen hitta nåt att ha på mig inför helgens festligheter men alla andra hittade saker, utom jag....suck!
Under kvällen åkte vi först hem till Lotten och lagade mat och drack vin....sen begav vi oss ut för att överraska Sofie då hon har förlovat sig. Hennes mamma visste att vi skulle komma men Sofie blev helt ställd.....roligt roligt! Vi hade med oss kex,ost och vin som vi sen satt och smaskade på och av nån konstig anledning kom skolkatalogerna fram...hahha!

Idag blir de en lugn förmiddag innan de är dax att göra sig fin för kvällens händelser. Idag kommer reunion 87 äga rum......alla som är 87:or i Vaggeryd och Skillingaryd är bjudna ut till Sjöbo för fest. Vårt lilla gäng ska först ut till sofie för mat och "förfest" och sen drar vi oss ut till alla andra senare. Dock har de blivit problem med skjuts så detta försöker jag fixa just nu. Troligtvis blir de även att vi blir ett gäng som sover över i Vaggeryd hos Sofie....smidigast så.
Men de ska bli spännande att se vilka som är där och troligtvis kommer de bli superskoj.
Hoppas ni får en underbar lördag mina vänner.
                                                                                                                                  //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela