Sara Bjersgård

Min söndag.....

Publicerad 2009-09-07 15:40:43 i Allmänt,

Igår åkte jag hem till Hok för lite kvalitetstid med la familja!
Mormor och morfar var även där och de är alltid lika härligt. Efter att ha släppt av Isse vid golfbanan så blev de frukost i hok och sen pyssel i trädgården. Älskar hur mysigt de är på landet och att bara kunna gå ut på en stor tomt och göra vad man vill.
Jag och pappa tog upp egenodlad potatis, mamma har lyckats med i hennes lilla land. Detta tillsammans med egenodlade tomater åts till lunch (med fisk).......tänk vad mycket man kan odla och äta själv.


Kolla den coola gula tomaten som ser ut som ett päron...tss

Efter lunch blev de en sväng ut i lingonskogen med mormor och mamma. Vi hittade en massa och gick där och "plockade" i över 2h=)


smygfotade mormor...hon är en sann bärplockare hon. Jag ser ut som en turist i skogen jag=)


Rött guld i skogen......mums!


Fick tyvärr himlans ont i ryggslutet efter nån timme och hittade då det perfekta stället, gick ju att plocka stående=)

                                                                                                           //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela