Sara Bjersgård

Min tisdag....

Publicerad 2009-09-08 18:21:33 i Allmänt,



Började dagen med att gå ut 9-hål med älsklingen. Jag spelade inte själv utan gick bara med. Just dessa 9hål var backiga som attans och gav sjuk bra träning....både jobbigt och svettigt. Här står vi längst upp och blickar ut över jkpg och vättern....väldigt fint!
Tanken var att vi skulle åka och kolla på diskmaskin efter men vi drog ut på tiden.....blev snabb lunch istället och sen på med träningskläderna. Får bli en sväng imorn istället.
Mötte sedan upp Lina för en promenix och blev lite över 1h.....så nu är jag helt döö i benen. Sådär härligt trött man blir av "för mycket" luft =)
Idag tog jag äntligen tag i att ansa benen lite med...hahha. Vaxat dom på salong hela sommaren men nu låtit det vara ett bra tag. Därför såg mina ben hemska ut och verkligen dax att fixa till dom. Så blev att ta fram epilatorn och efter några tortyromgångar är mina ben nu leta och fina......härligt!
                                                                                                                        //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela