Sara Bjersgård

september.....

Publicerad 2009-09-01 10:48:40 i Allmänt,

Uch va tragiskt att de är september redan. Jag hatar hösten.......(förutom de där fina dagarna när solen skiner och löven är underbart fina....men dom dagarna är få).
Igår hade vi vår redovisning och den gick skitbra (enligt oss). Tyvärr verkar de som vi var dom enda som hade lagt ner lite tid på våran, då andra inte ens var samkörda när de skulle prata och någon hade världens sämsta Power point.....hatar när folk inte ta saker seriöst! Men dessto duktigare kände vi oss och de är så skönt att de är gjort.
Nu har jag två dagars ledigt från skolan och dessa skall ägnas åt att läsa.......jippi! Har helt glömt bort att öppna den där enda kursboken vi behövde ha som vi nu skall bli "förhörda" på på torsdag och jag har inte ens öppnat boken. De hade varit okey om de hade varit en rolig skönlitterär bok men nu är de en fackbok med massa konstiga och svåra ord i.....jippi igen!
Men ska vara duktig och läsa en massa massa idag då jag har roligare planer för morgondagen.

Hoppas ni får en bra tisdag


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela