Sara Bjersgård

uch vilket väder....

Publicerad 2009-09-03 17:29:03 i Allmänt,



Regnat har öst ner nu i några timmar....helt sjukt ju.
Själv sitter jag och myser i soffan så tycker de är rätt mysigt men tycker såååå synd om min älskling. Han är ute på golfbanan och gick ut vid 14 tiden...precis då det började regna.
Pratade med honom innan vid lunch och då nämde han att han hade glömt sin regnjacka hemma och "hoppas de inte blir regn"....stackar. Han kommer komma hem som en dränkt katt och sen ligga sjuk i en vecka framöver!!!!
Själv ska jag bege mig ner mot friskis om en stund för lite träning.....får nog bli att åka buss ner....hinner ju drunkna på cykel innan jag hunnit dit=)
Hoppas ni får en mysig torsdag mina vänner och slipper vara ute, utan kan sitta inne och bara mysa.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela