Sara Bjersgård

23år....eller?

Publicerad 2010-04-01 20:07:02 i Allmänt,


Min födelsedag försvann i sorgen kan man säga.....därför har de blivit firande så här efteråt.
Önskade mig bara pengar som jag skulle spara till en dator.....pengar fick jag också av alla, vilket verkligen var toppen. Tack till mormor(& morfar), mamma och pappa, min lillebror Linus och min syster Annie och sambo Johan....snart ska jag kolla ut en perfekt dator=)
Min älskling var så härlig på lördagen innan då han skulle göra en brakmiddag till mig.......

Han gjorde egen(!!!!!!) pasta, med kyckling,färska champinjoner och zuccini....love!


Efter det bjöds det på glass, som han oxå hade gjort själv, med blåbär och hallon till....mums!
Kvällen avslutades lite tvärt precis när vi skulle hugga in på en nachotallrik med salsa och drink, av besked om morfar. Men fram tills dess var de en underbar kväll..............tack älsklingen!

                                                                                                                    //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela