Sara Bjersgård

helt mör...

Publicerad 2010-04-13 20:25:22 i Allmänt,

Hade ett monsterpass i skolan igår.....vi hade 1½h löpning med intervallträning både på tid och i terräng, väldigt kul men galet jobbigt. Heller inget jag alls är van vid. Efter de körde vi 1½h street dans, vilket var väldigt skojsigt. Men idag har jag grymt sega ben....eller snarare mina lår som är som blyklumpar och inte alls smidiga. Dock har jag orkat med ett boxningspass + ett street danspass igen idag=)
Nu är vi (som tur är) lediga från träningspass resten av denna vecka vilket är väldigt behövligt....ska dock röra mig varje dag ändå men inte lika intensivt hade jag tänkt....låta kroppen återhämta sig lite, vilket vi nu lärt oss är superviktigt!!!(så de så!)
Måste bara berätta med att jag nu är anmäld att springa vårruset om ca 1månad så nu gäller de att träna mycket löpning......spännande de ska bli, har inte sprungit de på flera år nu ju....men de väcker många härliga minnen: Egengjorda tröjor, LASSIE-laget, jag och Eve springer i täten, godisstopp, muggtrampning med Johanna.......gud vad mycket kul vi haft!

Imorn kanske jag ska köpa en ny dator.....hoppas hoppas jag får med mig älsklingen och att jag hittar nån som är bra till ett bra pris. Att hitta en dator är en ren djungel....skitsvårt att veta vad det är man ska kolla efter och vad som är bra att ha......själv kollar jag mest på hur den ser ut, men det är också därför Isse måste hänga med..tss!

Nu ska jag dricka lite te och hoppas att min huvudvärk går över......                                          
                                                                                                                    //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela