Sara Bjersgård

påskhelgen...

Publicerad 2010-04-11 15:47:24 i Allmänt,


Jag inviger min nya ögonskugga.....väldigt nöjd faktiskt...eller vad tycker ni?


Har ju helt glömt bort att berätta om påskhelgen som varit......veckorna går så himla fort ska ni veta!
Hade en väldigt trevlig fredag med besök i Hok hos mamsen och pappsen och sedan på kvällen fick vi besök utav Karin, Mats & Isak (en underbart söt men kalastrött kille).
På lördagen var vi hos Lina & Pelle på knytkalas/påskfest och var väligt trevligt.....vi kollade på hockeyn och åt gott, hade tävlingar och sjöng singstar...yaaaa.

Syster och jag.......lika som bär?!


Jag lyckades både sjunga och posa för kameran.....rutinerad tjej ska ni veta=)


Tack Lina&Pelle för en toppenkväll=)

På söndagen kan man ju tycka ska vara en vilodag men icke....trotts en flaska vin så begav jag mig ut för första springrundan för detta år, gick ganska bra faktiskt. Sen blev de en heldag (em/kväll) hemma hos Isses föräldrar med ännu mer mat och gott=tjockishelg=)

En riktigt lyckad helg helt enkelt.....dock har det varit svårt att komma ur sockerkoman jag försatte mig i, hopplöst ju!

                                                                                                                                   //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela