Sara Bjersgård

spritter i plånboken

Publicerad 2010-04-01 19:08:20 i Allmänt,

Hade en härlig dag i lördags med min fina vän Frida.....vi var en sväng på A6 (farligaste stället i stan) och sen hade vi myskväll med god mat och filmtime.
Man kan även konstatera att jag är sämst på att hålla i mina pengar....när de kommer till kläder/smink.....får sånt "ha" begär!

Hittade två söta toppar på H&M med lite rynkade axlar...inte säker på än om de är nåt för mig men de var billigt och söta....vad tycker ni? kostade 79kr/sr


Frida shoppade loss på Makeupstore......jag kunde heller inte hålla fingrarna i styr. Blev en puderfoundation som är toppen och en mörk ögonskugga.....superhärlig! Första gången jag handlade där med.....häftigt!


Köpte även nån ansiktsmask....mudmask (Kicks) som ska vara väldigt bra för oljig hy och en "dust it"- burk (Hårsalong) som ger håret härlig volym...me like!
Vi testade även det nya fikastället på A6 och helt klart ett nytt favvoställe........love!
                                                                                                                                     //S

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-01 20:38:55

OJ, kära nån, du menar väl ändå inte "runkade" axlar??? Jag hoppas att Izze inte har .... på dem...?!!!

Postat av: Jag

Publicerad 2010-04-01 20:45:43

haha...jag dör....så fel de kan bli ibland=) Nä rynkade axlar ska de vara såklart, gick in och ändrade direkt=) men ett gott skratt fick jag...tss

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-02 08:02:01

man måste ju shoppa loss ibland....den varma chokladen är definitivt en ny favvo på espresso house!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela