Sara Bjersgård

Tentan..

Publicerad 2010-04-01 18:56:31 i Allmänt,



Hade min anatomi/fysiologi- tenta igår och de gick kanon.....tror till och med att jag hamnade på en VG-nivå=)
Den var dock svårare än jag hade trott och kunde nog lyckast bättre......men jag mådde såååå dåligt!!
När jag vaknade igår så var jag helt yr och mådde skitilla, jag tog de lugnt på morgonen och vilade mellan alla moment (frukost, vila, duscha, vila, sminka, vila osv) Jag kände att jag verkligen måste till skolan så jag tog cykeln och trampade sakta iväg. När jag väl kom dit satte jag mig vid datorn längst fram, närmast dörren ifall jag skulle vara tvungen att rusa till toan. Jag kunde verken kolla upp, åt sidan eller på skärmen utan att känna mig snurrig...så jag satt i 20min och bara stirrade på nederkanten av datorn, hahaha. Yrseln avtog efter 1h....men då kom värken i magen istället...suck!
Varit hemma idag med då jag vaknade av att jag mådde illa........nu är frågan- Är de yrseln jag mår illa utav eller är de magen jag mår illa utav? Hade ju en dag med yrsel för typ 1-2 månader sen så kanske är det igen...var nog kristaller i örat förragången....hmm!

Känns som jag jämt är sjuk.....vet att jag har dåligt immunförsvar men hade lite hoppats på att den skulle vara bättre nu.
Hoppas inte mina planer för påskhelgen skiter sig nu, hoppas jag vaknar imorn pigg som en lärka=)

                                                                                                                      //S

Kommentarer

Postat av: johannapannan

Publicerad 2010-04-01 20:00:20

nej men..

läser du till ssk??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela