Sara Bjersgård

träning ger färdighet.....

Publicerad 2010-04-18 19:02:35 i Allmänt,

Kört ett riktigt träningspass nu.....2,5km promenad, 4km intervallträning med Jeanette (och jag fick håll hela tiden), 2,5km löpning hem- verkligen ett kanon bra pass!
Intervallträning skall jag försöka köra mycket nu, då detta skall hjälpa mig få upp flåset/konditionen så jag klara springa t.ex. 5km snabbare än innan. Mitt mål är att springa vårruset den 6maj på runt 25min, helst under. Vårruset kanske inte är den bästa måttstocken när de gäller tiden, då de är så mycket folk så man kanske inte kan springa i den takt man vill....men de får vi se då hur de går.
Nu har jag även hunnit med att rensa gräsmattan på benen med min epilator (aj) och målat naglarna fina röda...me like! Helt klart redo för en ny vecka........

                                                                                                                        //S

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2010-04-22 07:22:35

Hej! Vet inte om du sprungit vårruset förut, men ett tips är att ställa dig i allra första gruppen! Jag minns när jag sprang, stod i andra gruppen tror jag, och innan jag ens sprungit en kilometer blev jag hindrad av folk som GICK.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela