Sara Bjersgård

yaaa....

Publicerad 2010-04-25 12:40:30 i Allmänt,

Ville bara meddela att jag lyckats göra min egen första inbakad fläta.....yaaa! Kanske inte blev den snyggaste man kan göra, men att vara första gången är jag riktigt nöjd=)


Hade en väldigt trevlig kväll igår, då Isses barndomskompis var här med sambo och det blev god mat, HV-hockey..yaaa...och sen lite TP!
Var ni ute på stan och firade??? Hade massa på gatan som tutade och sjöng.....gud vilken härlig stämning! Hoppas jag hinner ner en sväng på onsdag då de blir ännu mer firande på stan=)

Nu har jag precis kommit hem från en långpromenix och ska snart bege mig hem till Isses föräldrar för lunch......

                                                                                                                           //S

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-04-26 08:46:22

jätte fin ju....vad duktig du är!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-29 19:20:44

Jag menar inte alls att vara oförskämd men du har inte gjort en inbakad fläta... du har gjort en UTbakad fläta.... men dem e också jättefina och du gjorde det jätte bra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela