Sara Bjersgård

Fina vänner....

Publicerad 2010-08-22 20:04:53 i Allmänt,

I fredags kom alla mina fina vänner hem till mig och vi lagade mat, drack vin och bara tjötade.....en härlig kväll. Tyvärr tog jag knappt några bilder under kvällen......

Min outfit för kvällen....mina underbart sköna nya jeans och min "zebra"-topp.....


Har ni sett sötare cupcakes eller?? Frida borde jobba som konditor vid sidan om...tss. Var chokladmuffins med polkagris i och sen vitchokladgrädde på toppen....mums!



Jag har så fina vänner....!!!!

                                                                                                                                                //S

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-08-23 22:03:51

wow dom såg verkligen kalasgoda ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela