Sara Bjersgård

sjuk igen......himla immunförsvar!

Publicerad 2010-08-09 21:02:00 i Allmänt,

Jag är superförkyld igen......min kropp bestämde sig för att de var semester 1dag för tidigt och förkylningen svepte in som en orkan. Mådde kanon i lördags då jag mös med älsklingen i göteborg.....men när jag vaknade upp i den härliga hotellsängen var halsen som sandpapper,bihålorna gjorde ont och näsan var täppt......idag skulle jag ha jobbat mitt sista pass....tyckte tillochmed att det skulle bli skoj då jag vet att jag kanske inte får träffa dom på hela hösten förrens efter resan. Men de blev att stanna hemma idag!
När jag vaknar upp imorn måste jag även bestämma om jag orkar med den 4½timmes långa bussresan upp till min fina vän Karin och sthlm.....en resa jag längtat länge på och den jag gått och tänkt på när det varit jobbigt på jobbet.....jag vill så gärna.....ååå hatar mitt immunförsvar....sämst!
Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen och försöka sova bort skiten........för imorn SKA jag åka till Stockholm!

God natt mina vänner

                                                                                                                         //S

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-08-11 17:15:22

Såg dig på tv på skansen i går!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela