Sara Bjersgård

min fina mormor!

Publicerad 2010-12-29 22:12:15 i Allmänt,

Idag fyller min mormor 85år och detta firade vi med bio (Änglagård) och middag hemma hos min syster.....väldigt mysigt. Vi hann även med en sväng och hälsade på pappa som ligger inlagd på Ryhov.
Önskar jag var så pigg och alert när jag blir 85....kanske ska börja med den där morgonjympan nu då.....tss=)
Älsklingen och jag hann även med en sväng på stan för lite mellandagsshopping.....fanns massa fint och hade jag haft en större budget hade jag shoppat en massa. Nu var jag duktig och stod emot ha begären och köpte inget alls.....tummen upp för mig!


XOXO
Sara

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-12-30 23:39:36

Superfin i håret :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela