Sara Bjersgård

Shoppingparadiset!

Publicerad 2010-12-26 17:51:59 i Allmänt,

Under våra 2 månader i Filippinerna shoppade vi en hel del då allt var så sjukt billigt....tänk att allt är billigare än i Ullared....svårt för en shoppoholic som mig att begränsa sig kan jag säga men tycker ändå jag klarade mig väldigt bra. De enda galna var väl de där 11 armbanden som vägde 2kg bara dom....men älskar dom!
Smycken och smink var galet billigt så de köpte jag massa av....kläder var lite svårare då tjejerna där är ju så himla små och korta...men lite fint hittade jag ändå.

Underbar klänning.....dyraste jag köpte...kostar ca 200kr=)


Två härliga västar och ett färgglatt linne


Underbar sjal...lever i den=) Köpte även en t-shirt från ett cafe som drevs av döva och stumma med alfabetet som tecken och den gråa tröjan var egentligen ett nödköp då det var så kallt nere i restaurangen,denna levde jag i när vi var där.


Köpt ett par converse...galet billiga där, endast 250kr. Dock hade de inte mörklila som jag ville ha i rätt storlek så fick bli ett par blåa....få se om jag kommer trivas i dom!


Köpte som sagt massa annat oxå men var jobbigt att hitta allt som jag köpt...men en ny väska,smink,smycken,massa torkad mango m.m. blev de oxå.........kommer sakna att shoppa billigt!!!

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela