Sara Bjersgård

Dagen so far...

Publicerad 2010-02-04 14:51:51 i Allmänt,

Precis fått i mig lite lunch...bli sena luncher när man har skola till 12.30 men de funkar faktiskt rätt bra ändå.
Vi hade vår redovisning idag och den gick bra. Alla presenterade nu då vad som man ska hålla i under skidresan. Efter idag är man så förväntansfull och tror de kommer bli superskoj.

Såhär blev mina öron....ska se ut som björnöron men var väldigt svårt att efterlikna=)

Vi visade hur man kunde vara kreativ och klä ut sig inför vårt lektionspass "skidlek i slalombacken". Tror de kommer bli väldigt lyckat!

I eftermiddag har jag INGET planerat och ett visst lugn i själen börjar nu infinna sig....är helt ledig nu tills på söndag. Ska ju packa och fixa de sista men de kan jag ju göra när jag vill.....underbart!
Kanske ska man ut en sväng då solen helt plötsligt tittade fram, men gud vad jobbigt de är att gå med all snö..hopplöst!

                                                                                                                               //S

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-04 21:39:32

Ha ha vilken söt björn!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela