Sara Bjersgård

Denna onsdag....

Publicerad 2010-02-17 17:59:33 i Allmänt,

Är helt slut....
Började dagen med att ha lektion i idrottshuset med 3h cirkelträning, kommer nog få träningsvärk i armarna imorn! Blev snabbdusch och snabblunch innan vi skulle ha föreläsning hela eftermiddagen till 16.30. Har nu kurat ner mig i soffan med en honungste mot min onda hals och ska snart sätta mig och läsa min "Idrottens historia"-bok som vi ska ha tenta på på fredag....tråkigare bok får man leta efter, somnade av den igår kväll!

Drömmer mig tillbaka lite istället.....man kan ju inte ha så här skoj jämt!


                                                                                                                                //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela