Sara Bjersgård

helgens planer

Publicerad 2010-02-26 16:26:09 i Allmänt,

Åååå vad skönt de är med helg....
Idag har vi spelat fotbollsturnering från 9-14.....jag är HELT slut, men var en väldigt rolig dag och mitt lag kom
2:a+ så gjorde jag mål=)
Ikväll ska jag till kusinerna för att fira att Anne fyller 20år (idag) och Dan blir 25år (om nån dag).....dubbelkalas helt enkelt!
Imorn åker barnbarnen upp till morfar på sjukhuset, hoppas vi kommer iväg trots detta skitväder då vi inte gjorde det förra helgen. Efter de åker vi en sväng till mormor oxå som är hemma i Vedum.
Min lördagskväll kommer spenderas på Ekhagen, då vi ska äntligen få träffa lilla Isak och hans goa föräldrar Karin & Mats. Blir schlagerkväll och massa mys.........ska bli så kul!
Min söndag består av sovmorgon (vaknar jag kl 8 slår jag nån!!! ) och en riktig slappardag....ska även försöka hitta bra musik till vår uppvärmning vi ska sätta ihop på måndag och ha på tisdag.....spännande de där.
Hoppas ni har haft en toppen dag och får en underbar helg mina vänner

                                                                                                                                      //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela