Sara Bjersgård

min söndag

Publicerad 2010-02-21 12:46:19 i Allmänt,

Haft en lugn förmiddag för mig......älsklingen åkte redan vid 7-tiden så varit halvvaken sen dess. Ska snart åka till jobbet, har verkligen ingen lust men de brukar vara kul när man väl kommer dit. Blir ett lagom pass idag mellan 15-21....hoppas bara bussarna går som dom ska och att jag kommer fram. Tycker de räcker med snö nu faktiskt, dom var här och skottade som galningar igår och idag var de lika mycket snö igen...gud vad surt. Dock verkar de som om solen kikar fram lite idag...vore underbart!
Hoppas ni får en härlig söndag...
Måste passa på att Gratta min fina vän Evelina som fyller 22år idag......GRATTIS!

                                                                                                                                               //S

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-02-21 21:01:32

nej...mera snö :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela