Sara Bjersgård

skit oxå...

Publicerad 2010-02-22 16:35:20 i Allmänt,

nåt konstigt hände mig imorse......
Jag gick upp som vanligt för att äta frukost och ha en lugn förmiddag innan jag skulle till idrotten vid 13. Efter jag ätit och börjde göra mig iordning började jag känna mig jätteyr och illamående. Tyckte de verkade konstigt och la mig ner lite för att vila....konstigt nog var jag lika yr liggande som stående och mina tankar vandrar till magsjuka=/ Jag försöker äta lite till och sen lite till igen....men var fortfarande lika yr och illamående. Klockan börjar springa på och jag måste snart bege mig. Jag inser att jag aldrig lär komma orka ta mig utanför dörren och får ge upp hoppet om att vara med på lektionen idag...........
Nu har illamåendet släppt lite efter jag sovit en stund men är fortfarande yr i bollen.......vad kan de vara tror ni??
Jag googlar och försöker komma på en anledning till hur jag helt plötsligt blir skityr....min slutsats är just nu att jag har järnbrist, kan de vara så?
En annan är att jag sabbat innerörat när jag petade mig med tops i morse....men det är lite mer långsökt!
Har verkligen inte tid att bli sjuk nu heller....har heldag med skridskor och curling imorn som nog kommer bli skitskoj, sen redovisning både ons och tor......måste måste bli bra idag!

                                                                                                                                     //S

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-02-22 17:56:13

Kan faktiskt vara toppsen, de är mkt känsligare än vad man tror! Du måste vara med imorgon! Saknade dig idag ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela