Sara Bjersgård

Vemdalen.....

Publicerad 2010-02-06 16:45:11 i Allmänt,





Imorn åker jag till Vemdalen 1v för att åka skidor......detta ingår i min kurs jag läser nu och vi skall alla hålla i lektioner där uppe, så de är inte enbart en nöjesresa.
hoppas hoppas hoppas de blir kanonväder hela veckan=)

Kommer inte ta med mig någon dator upp då blir tyvärr inget bloggande....men lovar att ta massa massa bilder så ni får se hur veckan var.
Ta hand om er och ha en rolig vecka.

XOXO                                         
                                                                                                                                     //S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-06 17:29:34

Åh ha en underbar vecka! Jag är så avis! Min vecka däruppe var en vecka att minnas hela livet! Njut! Hoppas solen skiner på er alla dagar! Ses när du kommer hem! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela