Sara Bjersgård

guttenmurgen....

Publicerad 2010-01-19 11:31:18 i Allmänt,

Min dag blir inte som jag planerat och nu gäller det att planera om......
Ska ta mig ett träningspass på crossen nu innan jag sätter igår och får ihop min redovisning. Måste till skolan en sväng med då man inte äger en fungerande skrivar...suck! Men ska försöka njuta av att snön faller sådär fint idag med och att jag får en "gratis" promenad pga av detta.
Dom ringde från jobbet.....åå ville jobba men kan ju inte idag....lovat att sätta skolan före jobb....dubbelsuck! De är lätt att vara efterklok, för kunde ju varit duktig och gjort redovisningen igår men gjorde inte nåt alls.....då hade jag kunnat jobba idag, men de visste jag ju inte igår!!! Förstår ni mitt dilemma?!
jaja....dax att ta tag i dagen

Trevlig tisdag mina vänner

                                                                                                                                         //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela