Sara Bjersgård

Livet är för kort för dålig planering...

Publicerad 2010-01-16 16:04:49 i Allmänt,

Hade en supermysig dag igår- det är så himla bra för själen att åka hem ibland!
Vi började med ett träningspass på längdskidorna på golfbanan....att åka ner för 18hålet på parkbanan var inte att leka med, men jag klarade de=) Kom fram till att jag verkligen verkligen behöver bättre armmuskler, då mina armar blev som spagetti! Men var rätt mysigt ändå att åka längsmed älsklingen i spåret jämte och psyka varandra, fast jag är underlägsen i muskelkraft!
Efter skidorna så blev de att göra sig fin inför kvällen och massa matlagning. Sen blev det 3rätters och trevligt umgänge=en lyckad kväll. Efter att gästerna åkt hem satt la familja och pratade i timmar....vi är en rätt knasig familj ska ni veta! Kvällens bästa uttalande av min bror var ändå " livet är för kort för dålig planering"! Tror att detta fina ordspråk kommer stå i alla kalendrar inom nåt år......detta skall även bli min brors jobb, kalendercitat/visdomsords-skrivar....tror det blir en lysande framtid=)

Igår körde jag lockigt hår med rosetthårband-sådär sockersött!


Vad hittade ni på för skojsigt igår?

                                                                                                                                //S

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2010-01-17 19:35:32

Hej!

Hur är det med dig? Tycker du passar jättebra i lockigt hår. Funderar över vad man köper ett sådant diadem. Har letat överallt efter ett.

Kram

Postat av: Sara

Publicerad 2010-01-17 23:06:29

Hej Kristina....med mig är de bara bra, hur är de i allt flyttande? Måste ta en fika snart igen tycker jag! Mitt diadem köpte jag för rätt länge sen, på Kicks tror jag, är sådär lagom stor rosett! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela