Sara Bjersgård

Nostalgisk....

Publicerad 2010-01-13 21:58:00 i Allmänt,

Suttit hela kvällen och kollat på gamla bilder...gud vad mycket skojsigt man har gjort genom åren.
Dock märker jag hur påverkad jag är av min viktökning och det enda jag tänker på är hur smal jag var förr och önskar att jag får tillbaka samma form igen.......
För er som inte vet hur jag såg ut innan kommer här en bild tagen 5½år sen....


Vet att jag inte ska vara så fixerad vid kroppen men kan inte hjälpa de....de är så sjukt stor förändring, med helt ny garderob,bristningar av för snabb viktökning, en megaklyfta vilket jag tycker är jobbigt faktiskt, helt nytt ansikte, allt sitter åt och är obehagligt och jag trivs inte längre med mig själv.
Men mitt nya liv har redan börjat och tränar varje dag nu....måste få igång min ämnesomsättning igen. Förr kunde jag äta vad som helst och hur mycket som helst, nu är de inte så längre och måste acceptera det.....nu är de regelbunden träning som gäller....beach 2010 here I come=)
Så, nu har jag pratat av mig om min kroppsbild och ska inte nämna de igen......vill ju skriva om roligare saker här i bloggen!
                                                                                                                                             //S

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-14 17:46:24

fast du är ju jättefin!!! så vackra kvinnliga former. Vet att de inte spelar så stor roll vad andra säger, allt hänger på hur man själv känner sig, men va bara tvungen att skriva det ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela