Sara Bjersgård

pluggeliplugg...

Publicerad 2010-01-07 22:48:35 i Allmänt,

Känner att jag börjar bli piggare nu...till och med vågat träna 2 dagar nu, dock vet jag inte om de är så bra!
I tisdags hände inte så mycket.....har lyckats vända på dygnet rätt bra med att vara uppe sent och sova länge och då förlorar man stor del av dagen. Blev lite storhandlanden med älsklingen och en mysig fikastund med Lina, Eve och Lotten på kvällen.


Igår hade jag en effektiv dag med träning och plugg...känns fortfarande bra inför min B-uppstats men som sagt, nu väntas skrivandet och hoppas de flyter på bra. Idag har varit som gårdagen....tränade lite på morgonen...kom fram till att jag måste verkligen öva armhävningar, klarar verkligen inte alls många vilket känns lite pinsamt. Trots att jag aldrig haft just dom musklerna ever så får jag allt ta och träna upp dom....hur ska jag kunna gå en idrottskurs utan att kuna göra armhävningar??!!
Läst och antecknat det sista nu och kan sätta mig ner och få ihop allt till en bra text, ska försöka börja imorn är de tänkt, då jag gärna har de mesta klart tills nästa tisdag då böckerna ska vara inlämnade och jag ska ha handledning.
Ska bli kul med helg nu då den innehåller planer....klarar inte riktigt av mentalt att ha sånna här slappa dagar där man bara planlöst strövar omkring och gör mest ingenting.

                                                                                                                                       //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela