Sara Bjersgård

the longest time.....

Publicerad 2010-01-12 20:01:09 i Allmänt,

Haft en bra helg...i fredags hade jag och älsklingen en mysdag med kvalitetstid hela långa dagen. Kvällen avslutades med god mat och filmmys. På lördagen var de dax för min syster förlovningsfest så begav mig dit redan vid 12 för att hjälpa till.
Vid 18-tiden kom alla gäster och partyt drig igång...var en väldigt lyckad kväll, trots en trött Sara och tidig hemgång för oss. Hörde att festen slutade vid 5tiden....tss

Såhär såg jag ut i lördags...fick panik då de visar sig att min syster inte äger en hårfön=megaplatt hår...vilket inte alls var min plan, blev dock en fin inbakad fläta i luggen..så fick resten av håret se platt och tunt ut.

Vill inte lägga ut bilder från festen här då alla kanske inte vill vara på bloggen=)

Min söndag började väldigt trevligt...dock allt för tidigt efter en festkväll. Var uppe redan vid 8 för att bli upphämtad för överraskningskidnappning av en gruppkompis som fick jobb i veckan. Först blev hon tjurig då hon inte alls var redo, med myskläder och bakfull. Men vi fick med henne och vi åkte in mot stan. Väl i stan gick vi till Scandic för att äta hotellfrukost...gud vad jag älskar hotellfrukostar!!! Efter att jag var hemma vid 11.30(!!) så var jag helt dööö....rörde inte en fena under resten av dagen=)
Igår var en riktig pluggdag då jag satt från morgon till eftermiddag med min uppsats...blev klar med min abstract,tillvägagångssätt, referenserna och 5 sidor faktatext (huvuddelen av arbetet)....
Detta ville jag ha klart då jag idag skulle på handledning och då vill man ju ha nåt att visa upp och rådfråga om. Han tyckte mitt arbete såg bra ut och fick bara positiv feedback, vilket var så otroligt skönt. Nu har jag typ 3sidor till att skriva på fakta delen och mina slutsatser, sen är jag färdig...jippi! Tänkte försöka hinna med så mycket som möjligt imorn, så får vi se hur det går.

                                                                                                                                   //S

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2010-01-13 13:14:54

Tycker håret blev fint! Och du verkar mycket duktig när det gäller skolan, håller dina deadlines och så, det ska du vara nöjd över :)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-13 14:25:00

Vilken fin blogg du har! Hade inte du en hemsida också?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela