Sara Bjersgård

tjohoooo

Publicerad 2010-01-20 15:53:27 i Allmänt,

Nu är jag precis hemkommen från skolan....första dagen där på typ 1månad. Redovisningen gick bra....körde helt utan texten typ då den bara gjorde mig nervös ändå och gick helt efter min pp...borde ju kunna det mesta utantill efter man har skrivit om det. Fick (efter att ha smygkikat på lärarens anteckningar) ett "utmärkt presentation"...tsss.
Så nu är jag väldigt glad, trött och lättad att det är över. På måndag börjar det nya äventyret och den nya kursen.....så skoj de ska bli. Kommer bli en sån omställning både från att nästan bara ha praktisk undervisning och sedan kommer vi ha saker nästan varje dag. Lite skillnad från att kunna sova hur länge man vill och ta allt i sin egen takt!
Har nu officiellt tagit långhelg vilket kommer innebära tvättid, kalas och jobb. Tror det kommer bli en bra helg=)



                                                                                                                                       //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela