Sara Bjersgård

jobbelijobb...

Publicerad 2010-07-20 07:39:13 i Allmänt,

Jobbdax för mig....heldag (12h) och sen är jag ledig två dagar...jippi!
Håller på och fixar lite på bloggen som ni kankse märker....men är inte riktigt färdig än och ska nog göra om min header längst upp...blev inte riktigt som jag tänkt mig!
Tyck gärna till om vad ni tycker om den nya sidan.......(kommentera)

Trevlig tisdag mina vänner

                                                                                                                //S

Kommentarer

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-07-20 07:59:10

God morgon :) Hopppas du sovit gott :)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-07-22 11:22:07

Åh så fint det blir! Det är så kul att kolla när bloggar ändrar utseende!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela