Sara Bjersgård

dagens to do!

Publicerad 2010-07-29 14:37:04 i Allmänt,

Hunnit med massa idag.......

+ Tog en morgonpromenad i spöregnet......tänker alltid i blogginlägg när jag är ute och går och på allt jag ser omkring mig. När jag väl kommer hem blir de aldrig nåt inlägg....hahah hopplöst!

+ Var hos tandläkaren idag då min metallbåge bakom mina tänder i nederkäken lossnat lite.....men väl där beslutades det att det likaväl kunde ta bort hela bågen......nu är jag officiellt skrotfri i munnen efter haft saker sen jag gick i tredjeklass. Känns jättekonstigt att känna baksidan av sina tänder med tungan, tänderna känns ömma och som om dom sitter löst....men ändå en skön känsla.

+ Tagit foto för Visumet.....visade sig att vi inte skulle kopiera in vårt passfoto som vi trodde utan ta helt nya och även skicka in passet.......så ska skicka in detta i veckan så ska allt vara fixat sen.




Nu ska jag äta lite mat och bara njuta av sista timmen av min ledighet....jobbar kväll och heldagar fre-lör!
Hoppas ni får en mysig helg

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela