Sara Bjersgård

mysko mannen

Publicerad 2010-07-19 12:49:58 i Allmänt,

Ibland när jag åker hem från jobbet åker en man med som byter buss som jag gör....han är antingen schitzo eller påverkad av nåt eller bådeoch. Vanligtvis går han en bit bort, lägger sig i gräset och väntar på nästa buss vid bytet men igår gjorde han inte de. Jag tycker de är svårt och veta om man ska våga svara honom eller inte....är han farlig eller harmlös!? Detta pratade han med mig om igår.......(jag vågade aldrig svara...hhaha)

- det här är min kropp, mina byxor, mina ben
- är de skönt i solen?
- fint hår du har
- jag är ful, mina vader är fula (hahah höll på att fnissa ihjäl mig när han sa detta....vad svara man på det liksom??=)

osv.....


                                                                                                                     //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela