Sara Bjersgård

Ångest!!

Publicerad 2010-06-27 21:34:02 i Allmänt,

Börjar få mega jobbångest.....imorgon inleder jag mina 7 veckors jobb= hela sommarlovet typ! Som tur är har jag haft en toppenhelg med fina vänner och massa sol....love!
Tror att min jobbperiod kommer gå superfort och innan jag vet ordet av så är de dax för skola igen.....men just nu finns det bara ångest att behöva jobba....helt skulle jag ligga i solen och njuta nån vecka till!
Hoppas jag lyckas planera in lite roliga saker på de få dagar jag är ledig med solning, vänner och utflykter!

Igår hade jag besök av Viktor & Karin som båda var hemma en sväng........vi satte oss i en park med lunch och njöt av solen. Sen blev de minigolf och sedan njöt vi av kvällen med grillning, kortspel och en massa skratt!




Jag vann minigolfen.....sen blev de glasstime!

Viktor bestämde sig för att attakera mig med sin glass.....här ger jag igen!


Tack för en underbar dag mina vänner!!!

Nu ska jag kojsa så jag är pigg för ett 9-21 pass imorn.....ångest!!!

                                                                                                        //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela