Sara Bjersgård

dagens tankar.....

Publicerad 2010-06-16 20:23:11 i Allmänt,

- Jag mår så himla bra av sol- I'm a sucker for sun!
- Redan fjällat på axlarna..undra hur många gånger detta lär ske i sommar!?
- Nu vet jag hur man kommer ur ett strypgrepp....hoppas innerligt att jag slipper använda dessa kunskaper, uch vad obehagligt!
- Piggelin är en underskattad glass....mums!
- Varför har dom tagit bort sudokut från Jönköping.nu tidningen som kommer varje ons.....min "jag är för pigg för att sova" grej! Vad ska jag göra nu då?
- Varför ska jag lyckad pricka in dessa soliga dagar med jobb/utbildning? Förra sommaren prickade jag in 1dag vid stranden och resten av de soliga dagarna var jag på jobbet.....vill INTE ha en repris!

Imorn ska jag var duktig och både ta en löprunda(om halsen tillåter) och långpromenix upp till Ekhagen för stekning i solen hos syster...love!

                                                                                                 //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela