Sara Bjersgård

den nakna sanningen.....

Publicerad 2010-06-22 10:33:39 i Allmänt,

En helt osminkad/fixad Sara...tada!

Nu ska jag snart bege mig till Lina för solning och planering av vår resa....love!

Helgen var toppen med fix vid poolen hemma i Hok och kungabröllop........Igår var tjejtrion (Mamma, jag och Annie) hos mormor och jag och Annie var trädgårdsmästare=) Vi klippte häcken (fick faktiskt beröm av grannen..haha), trimmade och klippte gräset med den galna gräsklipparen. Vi åt jordgubbar med mjölk och färskpotatis med gräddfil.....ååå vad gott det är!!!

Nu ska jag njuta av min nästa sista helt ledig dag innan jag börjar jobba på måndag....ja, ångesten börjar redan komma men ska bli kul att sätta igång med och se vad denna sommaren kommer bjuda på!

Njut av solen nu!!!!

                                                                                                                                //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela