Sara Bjersgård

golf och bränna...

Publicerad 2010-06-04 17:30:36 i Allmänt,

Idag hade jag och en klasskompis lektion med vår klass ute på Skinnarbo GK.....golf alltså=)
Gick kanonbra trotts att halva klassen sket i att komma, men dom som var där är de som brukar komma, tar kursen på allvar och de man gillar bäst...tss
Trotts att jag var så duktig och smörjde in min panna,hals och axlar med solskyddsfaktor 20 imorse är jag ändå röd som en kräfta. Antingen är de sant som jag hört att en solkräm från året innan inte skyddar lika bra eller så var solen för stark helt enkelt.....men röd är ju oxå en färg=)

Nu har jag precis fått i mig lite mat och ska hinna vila en stund...helt död!
Ikväll ska några tjejer från klassen träffas på vätterstranden för grillning, kubb och bara massa tjöt! Känns lite trist att många av dom kommer flytta från jkpg nu i sommar, då den stora delen av klassen inte läser nåt program på högskolan utan söker sig vidare nu. Tur att jag har min Jeanette kvar iaf...=)
Kommer nog bli en supermysig kväll!

Imorn ska jag sova längggge (minst till kl9) och ta de rätt lugnt under dagen. På kvällen vankas de vindrickande på en solig balkong på Dalvik med klasskompisar återigen och sen middag på Twin....love!

Tänk vad underbart och mysigt det är med sol!


                                                                                                        //S

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-06-04 23:42:56

mej blir du inte av med så lätt:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela