Sara Bjersgård

borde inte......

Publicerad 2010-03-13 12:20:18 i Allmänt,

När jag var och lämnade in datorn förra helgen på A6 så tog jag en liten tripp i de andra affärerna och såklart fick jag med mig lite hem=) De är ju lätt att vara efterklok när man nu inser att de är köpstop tills jag sparat ihop till en ny dator....suck!
Men ska njuta av de jag köpte ändå....en sann shoppoholic!

Då min hårfön dog, var detta ett nödvändigt köp...en ny söt hårfön!


På Intersport hittade jag perfekta träningströjor...man fick 2 för 200kr, så jag köpte 4=)


På H&M fanns de sååå mycket fint nu...vad jag önskade att jag var lite rikare=) Men fick bli lite krimskrams iaf. Ett fint halsband, söta hårspännen och bronzepuder.


Hittade denna fina sjal på H&M oxå....blev helt kär i den men hängde tillbaka den först då jag inte visste om jag ville lägga 99kr (haha) på en sjal..snål som jag är. Men den fick hänga med mig hem ändå....väldigt nöjd!


Sen måste jag erkänna att jag varit inne och beställt lite på H&M's hemsida för några veckor sen.....smygshopping=) Blev den där bikinin jag visat innan i turkost, ett par jeansshorts för 99kr, nåt smycke och en hoodtröja....kommer dock inte förrens om 1månad typ.

                                                                                                                                         //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela