Sara Bjersgård

here we come.....typ!

Publicerad 2010-03-03 10:13:33 i Allmänt,

Igår lämnade jag och Lina in stipendieansökan.....nu är de bara att vänta tills april om vi får de eller inte, kommer bli en lååång väntan!

Annars mår jag rätt bra....solen skiner för andra dagen idag och hoppas hoppas alla snö smälter bort nu!
Jag har haft hektiska dagar nu, med tvättning kl6 på morgonen, föreläsningar och träningspass, jag har hållt i uppvärmningen och jag har satt ihop uppvärmningen (tog evigheter)....jag har fixat med stipendiet, jag har lunchat med Lina, jag har gått promenad med Jeanette, har storhandlat masssa mat för masssa pengar, jag har sovit för få timmar och drömt massa hemska drömmar, jag har pratat telefon med min fina vän Karin och jag har pratat med min mamma som klarade Öppet spår galant.

Idag har jag haft sovmorgon...ska inte vara i skolan förrens kl11 för lite gruppstudier. Vi ska idag planera för vår Volleyboll lektioner vi ska börja hålla i nästa vecka...skoj skoj.
Ikväll blir de fest.....förfest hos en klasskompis och sen kåren. Ska bli skojsigt då de var läängesen jag var där. Vi är också ett väldigt roligt gäng att gå ut med så kommer nog bli en skojsig kväll.
Dock börjar jag känna mig mer och mer förkyld för varje dag....vilket inte känns helt lyckat...suck, alltid ska det vara nåt!

                                                                                                                                            //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela