Sara Bjersgård

ensam.......

Publicerad 2010-05-09 20:55:29 i Allmänt,

Är gräsänkling denna vecka.......älsklingen åkte vid 12tiden i natt mot Arland för att flyga till Rhodos. Där ska han gå en "kurs" i föreningsutveckling för innebandyn.......hoppas dock han får chansen att sola lite=)
Fast jag hoppas han får en bra vecka hatar jag verkligen att vara ensam.......vilken tomhet man kan känna ibland efter sin kärlek!
Men har massa skoj som händer denna veckan så jag slipper vara ensam...väldigt komiskt faktiskt då allt händer just denna veckan...perfekt tajming=)
Imorn börjar sista delkursen i idrottskursen.....gud vad tiden gått fort och de känns lite sorgligt, vi som har så skoj tillsammans. Sen har jag en vecka fullt med tillfällen att träffa mina fina vänner på olika håll, vara kulturell,gå på bio, festa m.m......me like! I slutet av veckan är de ju röda dagar och då tänkte jag åka hem till mamsen och papsen för lite kvalitetstid med familjen......me love!

Tror det kommer bli en bra vecka, fast min kärlek inte är här

                                                                                                                      //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela