Sara Bjersgård

helt bananas....

Publicerad 2010-05-18 16:20:16 i Allmänt,

Två dagar i rad har vi varit på upptäcktsfärd/galenskaper/upptåg...eller vad vi ska kalla de! Detta har nu resulterat i en trött kropp med både skavsår,träningsvärk och förkylning..typ=)



Igår fick jag med mig Jeanette på promenad...tanken var att vi skulle gå runt munksjön..en enkel runda på 1h ungefär. Dock bytte vi väg och gick runt rocksjön istället men vek av och sen gick vi och gick....vi var på ljungarumsområdet, vi var vid ryhov och lite överallt. När jag väl kom hem hade jag varit borta i 2h 40min!!
När jag idag skulle ta på mig samma gympadojjor inför dagens lektion kände jag alla skavsår jag måste fått=plågsamt!

Idag skulle vi ta vägen förbi Hovslätt och den skog vi ska hålla vår aktivitetsdag i, för att reka området och så vi kan planera lättare. Därför tog vi cyklarna till Råslätt och dagens friidrottslektion och begav oss mot Hovslätt efter lektionens slut. Såklart cyklar vi fel och förlångt och hamnar i Norrahammar, vilket är inte alldeles fel, men ändå för långt. Under hela tiden spöregnar de och de riktigt snärtar i ansikter i nerförsbackarna. När vi väl kom hem så var klockan redan 14.30 och vi hade cyklat i detta spöregn i 1½h.......hahahha!

Dock var vi rätt muntra och skrattade mest.....det är så enklare när man är 2=)

                                                                                                                                 //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela