Sara Bjersgård

kristihimmelfärs....

Publicerad 2010-05-18 16:53:00 i Allmänt,

......eller vad de nu heter!
Spenderade hela ledigheten hemma hos mamma och pappa. På torsdagen begav jag mig reda på fm (trotts att jag var sååå trött efter onsdagens bravader) ut till Hok. Där skulle vi börja att fixa runt poolen, så vi grävde bort massa gräs och rengjorde poolen. På fredagen blev de ännu mer grävande och sedan även att plocka bort muren, skölja av och stapla. Har verkligen märkt hur mycket mer armmuskler jag fått denna termin och att jag klarade dessa sysslor finnemang. Är faktiskt rätt skönt att vara ute i trädgården och fixa när man är flera stycken och vädret är okey....lite mysigt!
Mellan varven servade mamma oss med både fika och mat.......mumsmums!
Lördagen spenderade jag större delen inne i Jönköping, då vi var och kollade på när Eve spelade match och sen åkte vi upp till stadsparken för picknick. Sofie och Dario var hemma från Gbg och det var väldigt skoj. Tyvärr var inte vädret riktigt på vår sida, dock klarade vi oss undan regnet!
Lördagskvällen avslutades som de andra kvällarna med ett glas vin och god mat och diskussioner om världsproblem med pappa..hahah!
I söndags tog vi de väldigt lugnt, dock hann jag med att olja in balkongen och uteplatsen innan regnet kom. Sen åkte jag hem för att äntligen få träffa min älskling igen........brun som sjutton är han med.....hata!

Så hade en väldigt mysig helg, kanske inte kan säga att jag vilat upp mig men lite måbra känsla av att vara nära sin familj får man ju alltid=)
                                                                                                                                  //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela