Sara Bjersgård

solen?

Publicerad 2010-05-20 16:45:26 i Allmänt,

Blir så deprimerad av att läsa på varenda jäkla blogg om hur underbart det är att sommaren är här och att de kan sitta på uteserveringar, ha picknick i nån park och ligga och sola......fusk, så himla fusk!
Här är de varmt...ibland t-shirt varmt men ingen sol inom synhåll, utan regnmoln som gör en osäker på hur man ska klä sig. Ibland släpar man mest med sig regnjackan eller så spöregnar det och man är glad att man har med sig den. Men ååå vad jag vill sola och bli brun...få lite fräknar på näsan (som brukar bilda en megastor=)
Eller egentligen är de enda jag begär en heldag med klarblå himmel och värme så man kan njuta av att gå utan långbyxor/tjock tröja.......snälla snälla! Tyvärr förstörde jag drömmen för en stund sen när jag såg på 10dagars prognosen över Jönköping.....10dagar med ostabilt väder...JIPPI!

                                                                                                                           //S

Kommentarer

Postat av: frida hjelm

Publicerad 2010-05-20 20:27:02

Vi får verkligen hoppas att SMHI har fel...brukar ju ha det ganska ofta tycker jag!!

Bara det inte regnar nästa fredag under balen!!!

Postat av: Karin

Publicerad 2010-05-20 21:17:58

Kom till mig :D , men du får nog skynda dig är jag rädd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela